26 Nisan 2013 Cuma

Melek Ateş - L. A. Weatherly kitap indir-e book indir-pdf

Melek Üçlemesi, 2. Kitap


L.A. Weatherly'nin Melek üçlemesinin bu ikinci kitabında melekler, intikam için geri dönüyorlar.

Kötülük kol geziyor, Alex ve Willow da kaçtılar. Willow'un rüyaları onları Mexico City'ye götürüyor. Sadece Willow zalim Melek Kilisesi'ni yenecek güce sahip; kilise ise onu durdurmak için bütün gücünü ortaya koyacak. Willow'un yanında Alex var, eğitimli bir melek katili ve Willow'un gerçek aşkı. Ancak hiçbir şey Willow'un yarı melek olduğu gerçeğini değiştirmiyor. 

Alex ve Willow, Mexico City'de bir grup melek katiliyle bir araya geliyor. Alex, grubun lideri Kara'yı tanıyor ancak grup, Willow'dan ölümüne şüphe ediyor. Alex tüm ekibi melek konseyine saldırabilmeleri için ağır ve disiplinli bir eğitimden geçirdikten sonra bile. 

Willow kendini hiç bu kadar yalnız hissetmemişti... Seb'le tanışana dek. Seb, hayatı boyunca Willow'u aradı, çünkü tıpkı Willow gibi, o da bir yarı melek.


KİTAP İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN
şifre:twilightturk.com

13 yorum:

  1. bu şifreolayı kötü ya zaten 1 gb'lık kotam var gitti yine 65 mb :( yine açılmıyor biliyorum şifre önlem için ama yok mu başka bi yolu yardım please :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şifre twilightturk.com kopyala yapıştır yaparken fazla karakter yani boşluk kopyalamadığınıza emin olun

      Sil
  2. Jennifer L. Armentrout - Oniks
    Kitabını da ekleyebilir misiniz? Şu aralar yeni çıktı hiçbir yerde bulamıyorum. Eğer eklerseniz çok makbule geçer.Şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de jennifer l. armentrout un opal kitabını istiyorum lütfen yayınlayın cok güzel bi seri...

      Sil
  3. Kitap için çok teşekkürler :D Okuduğum için çok mutluyum. Burayı çok sevdim :D

    YanıtlaSil
  4. bu kitabı nasıl indiriyoruz nerden üye oluyoruz anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yere kayıt olmuyorsunuz kitap indirmek için buraya tıklayın yazan yere tıklayın ve açılan sayfada sağ üst köşedeki 5sn geri sayımın ardından reklamı geçe tıklayıp karşınıza çıkan yerden indirebilirsiniz iyi okumalar yeni açıtığımız forum olan okumasalonu.net ede bekleriz

      Sil
  5. 1.kitap nerede acaba :)

    YanıtlaSil
  6. 1.kitabı bulamadım link verir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef 1.kitap sitemizde bulunmuyor

      Sil
  7. İndirdim şifreyide yazdım ama sayfalar boş neden böyle oldu bilen var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adope reader arada boyle yapiyor pdf reader programini indirip kitabı onla acmayi denerseniz sorunsuz acilicaktir iyi okumalar :)

      Sil

Yorum yazıp düşüncelerinizi isteklerinizi belirtirseniz bizi sevindirirsiniz.Herkese iyi kitap okumalar (kitap indir)