Karanlığın Elli Tonu kitap indir

Karanlığın Elli Tonu kitap indir,Karanlığın Elli Tonu kitap indir E L James,Karanlığın Elli Tonu e-book indir,Karanlığın elli tonu E L James pdf kitap indir

Evet arkadaşlar sanırım her kez bu kitabı arıyor ortalıklarda geçenlerde ilk kitabını paylaştım ve siz bitirene kadar diğer iki kitabıda paylaşırım merak etmeyin demiştim sözümde durdum iyi okumalar

ŞİFRE:kitapfan.com

Romantik, özgürleştirici ve kesinlikle bağımlılık yaratıcı...Bu roman dengenizi sarsacak, sizi ele geçirecek ve ebediyen sizinle kalacak.Ruhu yaralı genç girişimci Christian Grey'in karanlık sırlarının yıldırdığı Anastasia Steele, ilişkilerine son noktayı koyup bir yayınevinde çalışmaya başlar.Ama Grey'e duyduğu karşı konulmaz çekim hâlâ etkisini sürdürmektedir. Grey yeni bir teklifle gelince ona karşı koyamaz. Nihayet her şey daha iyiye gidiyor gibi göründüğü sırada birden geçmişin hayaletleri ortaya çıkar. Anastasia, sorunlu, hırslı ve talepkâr Elli Ton'un sinir bozucu geçmişi hakkında, tahminlerinin çok ötesinde şeyler öğrenir ve ilişkileri bir kez daha tehdit altına girer.Grey içindeki şeytanlarla savaşırken, Ana da hayatının en önemli seçimini yapmak zorunda kalır. Ve bu kararı tek başına vermelidir...

KİTAP İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN (UPLOADED)

ALTARNATİF İNDİRME LİNKİ(UPLOADİNG)

dosya.tc altarnatif indir

şifre:kitapfan.com

34 yorum: Leave Your Comments

  1. sifresini nedir e kitabın.. tesekkürler..

    YanıtlaSil
  2. kitabı indirmek için tıklayın yazan yere tıklayın ve sağ üst köşedeki 5sn geri sayımın bitmesi ardından reklamı geçe tıklayın ve açılan uploaded.net sayfasından normal bir filehosttan nasıl dosya indiriorsanız o şekilde indiriceksiniz tam olarak neye takılıp indiremediğinizi yazarsanız yardımcı olurum

    YanıtlaSil
  3. ya dediğinizi yaptım ama sorun çıkartıyor premium a geçirmeye çalışıyo indiremiyorum

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. inmiyor malesef. silinmiş veya taşınmış olabilir diyor. ilgilenir misinizz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkte bir sorun yok ama 1 saat içinde uploaded.to sitesinden başka dosya indirdiyseniz malesef 1 saat bekleme süresi verdirtiyor ama altarnatif koyarım bir tane şimdi indirme linki

      Sil
  7. 520. ve 521. sayfalar yok ama :(

    YanıtlaSil
  8. şifre sitiyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  9. crossfire serisini yayınlar mısınız Lütfen? Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. kitap indirilemiyor kitapfan sites I kitabi kaldirmis acaba siz biseyler yapabilirmisiniz hem karanligin elli Tony hem ozgurlugun elli Tony icon lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim kitapfan la alakamiz yokki oraya 3 tane altarnatif link koydum 3 ude calisir durumda line tiklayin acilan sayfada sag ust kosede 5sn ger sayimi bekleyin sonra reklami gec diyip normal dosya indirir gubi indirebilirsiniz.

      Sil
  11. Kitapfan.comdan sifreyi bulamiyorum yardim edin :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapfan.com dan sifreyi bulmicaksiniz sifre yerine kitapfan.com yazicaksiniz

      Sil
  12. ben indirdim ancak chrome kullanmama rağmen bilgisayara inince internet explorerdan bi sayfa acılıyor daha doğrusu açılmaya çalışıyor ve o sırada kitap açılmıyor şifre yazacağım bi yerde göremedim. ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o anlık bir sorun olmalı tekrar deneyebilirmisiniz

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. yukarıdaki linke tıklayığ açılan sayfasının sağ üst köeşede 5sn geri sayımın ardından reklamı geçe tıklayın.Sonra açılan sayfada ücretsiz indir yada download yazan yere tıklıyarak indirceksiniz size e-posta ve şifre die tam olarak nerede sordu öle bisi çıkmaması lazım

      Sil
  14. şu an inanın hayatımı kurtardınız grinin elli tonunu dün bitirdim ve ikinci kitap için kıvranıyordum sonsuz teşekkürler (h)

    YanıtlaSil
  15. şu an yemin ederim altın bulmuş gibi seviniyorumm :) dün grinin elli tonunu bitirdim ve bugün ikinci kitap için kıvranıyordum sonsuz teşekkürler (h)

    YanıtlaSil
  16. yandex'e koyarmısınız yandex'e kaydeticemde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani linkler çalışıyor siz indirip yandex diskinize kaydedebilirsiniz :)

      Sil
  17. telefondan indirmeye çalışıyorum. pdf formatında olmadığı için açılmıyor. yardım edin lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap pdf formatın da yukarı da ki linke tıklayınca açılan sayfada sağ üst köşede ki 5sn geri sayımın ardından reklamı geçe tıklayıp karşınıza çıkan yerden kitabı indirebilirsiniz iyi okumalar.

      Sil
  18. Sabırla her soruya yanıt vermişsiniz tebrikler.. Aynı soruyu neden tekrar tekrar soruyorlar anlamıyorum. Yukarıda şifreyi verilmiş, bu şifre istiyor napalım diyorlar. İnsanları anlamak gercekten zor. Neyse soruma geciyorum:) bu kitabın sayfaları cok parlamış, telefonda okurken sıkıntı çekiyorum. Düzeltme imkanınız var mı?? Bu arada kitaplar için çok teşekkürler. Allah sizden razı olsun..

    YanıtlaSil
  19. ya telefona atıyorum pdf yi kabul etmiyor telefondaki sürümle pc ye indirilen sürüm aynı değil napacağım acil lazım şuan bekliyorum lütfen

    YanıtlaSil
  20. kac mb gidiyor mobilden.indiricemde.

    YanıtlaSil
  21. Indiriyorum ama kitap felan yok bi program iniyo 3 kere ayni seyi yapti yardimci olursaniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linke tıkladıktan sonra sağ üst kıöşedeki reklamı geç tuşuna basmanızın ardından indirme adresine ulaşırsınız orada da downloada basarak kitabı indirebilirsiniz iyi okumalar

      Sil

Yorum yazıp düşüncelerinizi isteklerinizi belirtirseniz bizi sevindirirsiniz.Herkese iyi kitap okumalar (kitap indir)

Kitapların artık sanal aleme taşındığı bu dunyada dev arşiviyle sizleri kitap aramaktan kurtaran kitap indirme sitesi. Kitap indir,pdf kitap indir,e-book indir,tablet e kitap indir,tablet kitap indir,ücretsiz pdf kitap indir

Powered by Blogger.

Bizi takip edin e-posta ile her eklenen kitaptan haberdar olun

Labels

İzleyiciler

Kategoriler

Blogroll

kitap indir

Tüm KİTAPLAR ÜCRETSİZDİR

Sitemizde ki tüm kitaplar ücretsizdir herkeze iyi okumalar Sitedeki tüm kitaplar ücretsiz olarak paylaşılmıştır.Herhangi bir yayıncılık bu yayınlardan rahatsız olduysa kaldırılması için fulltimeonline@yandex.com adresine mail atabilirler.Unutmayın biz kitapları tarayıp internete koymuyoruz internette bulduğumuz kitapları sitemizde tanıtım amaçlı kar amacı güdmeden paylaşıyoruz

Kitap ara

Yükleniyor...

Popüler Yayınlar

Arkadaşlar çoğunuz kitapları telefona indirmekte sorun yaşadığınızı söylüyorsunuz aslında yandex disk uzantılı olmayanlarda telefonla kitap indirmek biraz zahmetli.Bu yüzden yandex disk ile olmayanları telefon ile indirmeyi beceremezseniz bilgisayarınıza indirip bilgisayarınızdan telefonunuza atabilirsiniz

Kitapları indirmek tamamen ücretsiz

Sitedeki tüm kitaplar ücretsiz olarak paylaşılmıltır.Herhangi bir yayıncılık bu yayınlardan rahatsız olduysa kaldırılması için fulltimeonline@yandex.com adresine mail atabilirler.Unutmayın biz kitapları tarayıp internete koymuyoruz internette bulduğumuz kitapları sitemizde tanıtım amaçlı kar amacı güdmeden paylaşıyoruz
Hellya

Made with by Odd Themes

© 2013 Odd Themes, Inc. All rights reserved.