E.L.JAMES-Özgürlüğün Elli Tonu kitap indir

E.L.JAMES-Özgürlüğün Elli Tonu kitap indir,E.L.JAMES-Özgürlüğün Elli Tonu e-book indir,E.L.JAMES-Özgürlüğün Elli Tonu pdf kitap indir,E.L.JAMES-Özgürlüğün Elli Tonu pdf e-book indir

Arkadaşlar uzun uğraşlar sonunda E.L.JAMES-Özgürlüğün Elli Tonu kitabını pdf formatında temin edebildim.

Herkeze iyi okumalar kitap 2 bölüm halinde yüklenmiştir

Arka kapak:

Romantik, özgürleştirici ve kesinlikle bağımlılık yaratıcı...Bu roman dengenizi sarsacak, sizi ele geçirecek ve ebediyen sizinle kalacak.Anastasia Steele'in ne istediğini bilen, göz alıcı iş adamı Christian Grey'le tanışması, her ikisinin de hayatlarını geri dönülmez biçimde değiştiren şehvetli bir ilişkinin kıvılcımını çakmıştır. Christian'ın sıra dışı zevkleri karşısında şoka uğrayan, ondan hem hoşlanan hem de korkan Ana, daha derin bir bağlılık istiyordur. Onu yanında tutmaya kararlı olan Christian, bunu kabul eder. Şimdi her şeye sahiptirler; aşk, tutku, yakınlık, servet ve sonsuz olasılıklarla dolu bir dünya. Ana, Grey'i sevmenin kolay olmayacağını ve beraberliklerinin her ikisinin de tahmin edemeyeceği zorluklar getireceğinin her zaman farkında olmuştur. Anastasia'nın kendi benliğinden ve bağımsızlığından ödün vermeden Grey'in yaşam stiline uyum sağlamayı öğrenmesi, Grey'inse kontrol dürtüsünü aşması ve kendisini altüst eden fırtınaları arkasında bırakması gerekmiştir. Ama geçmişle hesapları henüz kapanmamıştır. Tam her şeye sahip gibi göründükleri bir anda, talihsizlik ve kader bir araya gelip Ana'nın en korkunç kâbuslarını gerçeğe dönüştürür...

KİTAP İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN 

2.kısım indirmek için tıklayın



39 yorum: Leave Your Comments

  1. şifre geçersiz diyor ne denediysem açamadım bu şifreyi kaldırmanın yolu yok mu :/

    YanıtlaSil
  2. Şikayet üzerine şifre kaldırılmıştır

    YanıtlaSil
  3. 2. Kısmı indiremedim, daha doğrusu bulamadım bile. Nasıl indireceğim? 2. kısım için de direk link veremez misiniz? :)

    YanıtlaSil
  4. kitabı indiremedm

    YanıtlaSil
  5. 2.kısım yüklenmiştir.Kitabı indiremeyen arkadaş açılan sayfada download tusuna basıcak o kadar

    YanıtlaSil
  6. Sorry, we are unable to scan this file for viruses. şeklinde bir hata veriyor...

    YanıtlaSil
  7. 2. kısım indirilemiyor kontrol edebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar normalde bir hata yoktu çıkan sayfada o yazının siz hata olarak algılamışsınız.Onun altındaki linke tıklamaktı ama sorun yaşadığınızdan uploaded.to ya yükledim

    YanıtlaSil
  9. http://link.tl/2725/http://e-kitapciyiz.blogspot.ro/2012/12/eljames-ozgurlugun-elli-tonu-kitap-indir.html sadece bu siteye yonlendiriyor.burdan nasil indiricez peki?

    YanıtlaSil
  10. iki partinida indirdim.cok cok tesekkurler.

    YanıtlaSil
  11. uploaded.to dan indiremiyorum alternatif olarak 2. bölümü farklı bir siteye yükleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşlar şuanda linkler sorunsuzdur.İndiremeyenler nedenlerini yazabilirmi

    YanıtlaSil
  13. Linkler sorunsuz ama ben uploaded.to dan hiçbir dosyayı indiremiyorum bilgisayarımda olan bir sorun

    YanıtlaSil
  14. tesekkürler
    niye hiç kimse bu kadar yazıp bi tesekkür etmemiş?
    ne kadar kabalar....

    YanıtlaSil
  15. Çok sağolun Dün bende düşündüm ama galiba yorum atmak sıkıcı geliyor :)

    YanıtlaSil
  16. 1.linkte kitabin sayfalarinin resimleri yüklenmiyor bakabilirmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  17. Kitabı kontrol ettim ben bir sorun göremedim adope pdf okuyucuyla açmayı denermisiniz

    YanıtlaSil
  18. sorun yok 2.partta indiriliyor

    YanıtlaSil
  19. Bende 2. kısmı indiremedim. yayımcı doğrulanmıyor diyor.teşekkürler

    YanıtlaSil
  20. Ben herhangi bir sorun göremedim tekrar deneyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  21. 2. kısım inmiyor. Bir daha kontrol ederseniz sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  22. 2.kısmı indiremiyorum yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. 1. kısım inmiyor madiafire açılmıyor bi bakabilir msiniz acaba ?

    YanıtlaSil
  24. hala şifre istiyor ve verdiğiniz şifre çalışmıyor

    YanıtlaSil
  25. şifre neee????

    YanıtlaSil
  26. Bu şifre olayı birtek sizde var sanırım anlam veremiorum kitap binlerce kez indirilmiş ve bende indirdim şifresiz açıyor ve verdiğiniz şifre çalışmıyor derken ben şifre vermedimki :)

    YanıtlaSil
  27. Rahatlıkla indirdim, teşekkürler

    YanıtlaSil
  28. kitabı şimdi indirdim şifre çalışmıyor lütfen doğru şifreyi yazar mısınız teşekkürle

    YanıtlaSil
  29. Sifre sorunu yok arkadaslar rahatlikala indirebilirsiniz

    YanıtlaSil
  30. indirdim ama acamadım hangi programlar acılıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adope reader yada herhangi bir pdf okuyucu programıyla açabilirsiniz tavsiye programlarım adope reader ve pdf reader dır bu programları googlede aratırken sonuna gezginler koyarak örn adope reader gezginler indir diyip kaliteli bir program indirme sitesinden indirebilirsiniz iyi okumalar

      Sil
    2. ben de indirdim ama 2.kisim ac8lmiyo yeniden yuklermisiniz butun programlari denedim

      Sil
  31. Gercekten 2 part problemli gecersiz belge diyor 1 parti indirdim cok iyi fakat 2 part sorunlu lutfen bi bakabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunlu değil uploaded dosya koruma sistemi var peş peşe 2 dosya indirimine izin vermiyor yarın tekrar deneyin sorun olmıyıcaktır.Şuan bende 2.part iniyor

      Sil
  32. Biraz okumakta zorluk çekiyo insan.Özellikle 2.sayfada.O sayfa okunamıyo bile.Ama yinede teşekkürler.Sadece yazıların biraz daha net olmasını net olmasını isterdim.

    YanıtlaSil

Yorum yazıp düşüncelerinizi isteklerinizi belirtirseniz bizi sevindirirsiniz.Herkese iyi kitap okumalar (kitap indir)

Kitapların artık sanal aleme taşındığı bu dunyada dev arşiviyle sizleri kitap aramaktan kurtaran kitap indirme sitesi. Kitap indir,pdf kitap indir,e-book indir,tablet e kitap indir,tablet kitap indir,ücretsiz pdf kitap indir

Powered by Blogger.

Bizi takip edin e-posta ile her eklenen kitaptan haberdar olun

Labels

İzleyiciler

Kategoriler

Blogroll

kitap indir

Tüm KİTAPLAR ÜCRETSİZDİR

Sitemizde ki tüm kitaplar ücretsizdir herkeze iyi okumalar Sitedeki tüm kitaplar ücretsiz olarak paylaşılmıştır.Herhangi bir yayıncılık bu yayınlardan rahatsız olduysa kaldırılması için fulltimeonline@yandex.com adresine mail atabilirler.Unutmayın biz kitapları tarayıp internete koymuyoruz internette bulduğumuz kitapları sitemizde tanıtım amaçlı kar amacı güdmeden paylaşıyoruz

Kitap ara

Yükleniyor...

Popüler Yayınlar

Arkadaşlar çoğunuz kitapları telefona indirmekte sorun yaşadığınızı söylüyorsunuz aslında yandex disk uzantılı olmayanlarda telefonla kitap indirmek biraz zahmetli.Bu yüzden yandex disk ile olmayanları telefon ile indirmeyi beceremezseniz bilgisayarınıza indirip bilgisayarınızdan telefonunuza atabilirsiniz

Kitapları indirmek tamamen ücretsiz

Sitedeki tüm kitaplar ücretsiz olarak paylaşılmıltır.Herhangi bir yayıncılık bu yayınlardan rahatsız olduysa kaldırılması için fulltimeonline@yandex.com adresine mail atabilirler.Unutmayın biz kitapları tarayıp internete koymuyoruz internette bulduğumuz kitapları sitemizde tanıtım amaçlı kar amacı güdmeden paylaşıyoruz
Hellya

Made with by Odd Themes

© 2013 Odd Themes, Inc. All rights reserved.