26 Kasım 2012 Pazartesi

Grinin Elli Tonu kitap indir,Grinin Elli Tonu e-book indir

Grinin Elli Tonu kitap indir,Grinin Elli Tonu e-book indir,Grinin Elli Tonu pdf kitap indir,Grinin Elli Tonu pdf indir.


Kitap hakkında bir düşünce edinmeniz açısından arka kapağı paylaşıyorum.
Arka Kapak

Erotik Romans
Yetişkin okurlar için


Romantik, özgürleştirici ve kesinlikle bağımlılık yaratıcı... Bu roman dengenizi sarsacak, sizi ele geçirecek ve ebediyen sizinle kalacak.

Edebiyat ögrencisi olan Ana Steele, genç girişimci Christian Grey'le röportaj yapmaya gittiğinde son derece çekici, zeki ve sinir bozucu bir adamla karşılaşır. Toy ve masum Ana, bu adama duyduğu arzu karşısında şaşkına döner ve adamın gizemli doğasına rağmen ona yakınlaşma arzusuyla yanıp tutuşur. Ana'nın güzelliği, zekâsı ve özgür ruhuna direnemeyen Grey de onu istediğini kabul eder, ancak şartları vardır...

Grey'in sıra dışı erotik istekleri karşısında şoka uğayan ama bir yandan da heyecana kapılan Ana tereddüde düşer. Büyük başarısına rağmen -çokuluslu şirketleri, uçsuz bucaksız serveti ve sevgi dolu bir ailesi vardır- Grey şehvete esir olmuş ve hükmetme hırsı olan bir adamdır. Çift, cüretkâr ve tutkulu bir fiziksel ilişkiye yelken açarken, Ana, Christian'ın karanlık sırlarını ve kendi gizli arzularını keşfeder.


KİTABI İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN


78 yorum:

  1. Çok teşekkürler:)Kitabın serisinin devamını da bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  2. Diğer iki kitap da yüklenirse çok iyi olur. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. siz bu kitabı okuyup bitirene kadar onlarıda eklemiş olurum :)

    YanıtlaSil
  4. debbie maccomberin kitaplarını da ekleyebilme imkanınız var mı? şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Aklımda zaman buldukça eklerim hatta 1tanesini ekledim :)

    YanıtlaSil
  6. keşke dosyayıda sıkıştırsanız biraz çok büyük ve indirmek zaman alıcı.

    YanıtlaSil
  7. fazla büyük değil 40 mb pdf formatında olduğundan sıkıştırsakta pek bişi farketmezdi :)

    YanıtlaSil
  8. cokkk tessekurler

    YanıtlaSil
  9. Bizde teşekkür ederiz arkadaşlar indiremeyenler için bir kez daha burdan hatırlatıyorum indirme linkine tıklayınca ilk link.tl sayfası açılır sağ üst köşedeki 5sn geri sayımın ardından reklamı geçe tıklayın ve açılan sitede normal bir filehost dan dosya indirir gibi indirin

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkürler, karanlığın elli tonunu bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  11. 1 hafta içerisinde 2 kitabınıda bitirdim 3. kitabı bulamıyoruz en kısa zamanda yüklerseniz mutlu olurumm :)

    YanıtlaSil
  12. çok makbule geçti çok teşekkür ederim. Bilgi paylaştıkça güzeldir :)

    YanıtlaSil
  13. Arkadaşlar beklenen kitap özgürlüğün elli tonunuda siteye yükledim iyi okumalar kitap link:http://ekitapciyiz.blogspot.com/2012/12/eljames-ozgurlugun-elli-tonu-kitap-indir.html

    YanıtlaSil
  14. Ya ben uc kitabda okudum ama indrmk istyorum indiremyorm yardm ediin. bide devami gelicekmii.

    YanıtlaSil
  15. neden indiremiorsunuz 3 kitabıda sitede paylaştım linke tıklıcaksınız 5 sn geri sayımı beklicek sonrada sağ üstteki sarı yerde reklamı geçe tıklıcak açılan sayfada da normal filehosttan dosya indirirgibi 50sn bekleyip downloada tıklıcaksınız

    YanıtlaSil
  16. Admiiin bu kitap sinema olucakmi olcaksa nezaman nolur bilgi ver bana.cok sabirsizlaniyorumm.



    Şeyda Kurt.

    YanıtlaSil
  17. Evet beyaz perdeye taşınıcak oyuncular felan belli ama tam tarih belli değil

    YanıtlaSil
  18. Ahh cok tesekkur ederim sabirsizlikl bekliyorum herangi bi bilgi aldgnda paylasirmsn benimle?

    YanıtlaSil
  19. Cok sagol ama kesin bekliyorun sabrszlnyrm flm iciin.

    YanıtlaSil
  20. Ogrendmde 1 ay icinde film cikiyomus bilginiz llsun.

    YanıtlaSil
  21. Hadi hayırlısı :D Fragmanı cıkmısmı

    YanıtlaSil
  22. Eveet youtubeden bulabilirsin. fifty shades of grey matt bomer alexis bledel yaz ama .

    YanıtlaSil
  23. sayın admin pdf dosya şifre istiyor

    YanıtlaSil
  24. tekrar kontrol edermisiniz reşit kışlal pdf şifresiz

    YanıtlaSil
  25. PDF Şifreli şifreyi yazabilirimisiniz.

    YanıtlaSil
  26. Arkadaşlar bu kitabın bu kadar çok indirilceği aklıma gelmezdi:)Kitp görüntülenme tam 15 bin indirilme sayısı ise 2binlerde Bu kadar insanın bu kitabı benim de katkım olarak okuması beni gerçekten sevindirdi herkeze iyi okumalar

    YanıtlaSil
  27. Ben de indirdim ama acmadi.

    YanıtlaSil
  28. Admin filmiyle ilgili bilgi aldnmi yani bana 1 aya kadar cıkyo dendi ama 1 ayı gecti hala ckmadı yani artk 3 kitbda iki ay once btrdn artk skntdan bastan basladm . bilgi bekliyorum

    YanıtlaSil
  29. gzmma bir pdf okuyucuyla açmalısınız programı siz tabletiniz demi denediniz açmayı bilgisayarınızdamı en basitinden cihazınızda bir adope reader olmalı hayır bilgi almadım cem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonumda adope reader var ama dosya açılmıyor,ne yapabilirim herhangi bir bilginiz var mı?

      Sil
    2. pdf reader programıyla deneyin açılıcaktır.Arada adope reader beyaz sayfa seklinde açıp okumuyor.

      Sil
  30. Bi arastrma falan yapamazmsn ya kac aydr bekliyorum. ayrca adm Şeyda.

    YanıtlaSil
  31. Altarnetif yükleme linki verir misin lütfen ? 2 gündür indirmeye çlışıyorum her deneyişimde 1 saat sonraya erteliyor :(

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. Hala bi haber yokmu filmle ilgili ?? :'( [Şeyda]

    YanıtlaSil
  34. malesef bende bir haber alamadım

    YanıtlaSil
  35. bu kdın romanımı şindi,okuyamam ben,big dirty stinkin base

    YanıtlaSil
  36. Bir kadın romanı olarak yaklaşma bence bir insanın okumaya zaman ayırması gereken kitaplardan biri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana soyundum kitabını ve serinin devamını yayınlayabilir misiniz? çok sevinirim.şimdiden teşekkürler.

      Sil
    2. Serinin devamı sitede googlede aradığınız kitabın adınız yazıp sonuna e-kitapciyiz koyarsanız cıkıcaktır yada yukarıdaki arama yerinden arayarak bulabilirsiniz

      Sil
    3. baktım ama sana soyundum kitabı(crossfire serisi) sitenizde yok?

      Sil
  37. hangi programla okunabiliyor? office programı gereklimi çünkü bilgisayarımda yok indiremiyorumda..!

    YanıtlaSil
  38. Eline saglik kitabin goruntu kaliteside cok iyi

    YanıtlaSil
  39. ne zamandır bu kitabı arıyordum tarama kaliteside güzel çok sağolun herkeze tavsiye ederim bu romanı

    YanıtlaSil
  40. Sadece bende mi .exe olarak çıkıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarıdaki linke tıklayığ açılan sayfasının sağ üst köeşede 5sn geri sayımın ardından reklamı geçe tıklayın.Sonra açılan sayfada ücretsiz indir yada download yazan yere tıklıyarak indirceksiniz.

      .exe uzantılı bir dosya inmemesi lazım

      Sil
  41. linke tıkladığımızda ücretlet falan çıkıyor ücretsiz mi indiriyoruz ücretsiz mi anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplar tamamen ücretsiz o ücret çıkmasının sebeb kitapların yüklendiği dosya yükleme sitesi diyorki sana eğer premium üye olursan kitabı 2 saniyede indirirsin yok normal indiriceksen 2 dakikada indirirsin :) ucretsiz indir yazan yere tıklayınca kitap indir yukarıdaki linke tıklayınca sağ üst köşedeki 5sn geri sayımdan sonra reklamı geçe tıklayın ve karşınıza çıkan sayfada download tusuna basarak indirebilirsiniz

      Sil
  42. Ben telefonuma indiricem ama indiremiyorum, yardimci olur musunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak nerde nasıl bir sorun yaşadığınızı anlatırsanız tabiki yardımcı olurum

      Sil
  43. I pad kullanirken sifre isyemedi. Tel de istiyor cok ilginc. Ama yinede tesekkurler

    YanıtlaSil
  44. Bende indiremiyorum yaklasik 3 saatir baska.sitelerde ariyorum yok en.sonunda buldum.duzgun ama indiremiyirum. Indirmwk.icin tiklaya basiyorum error yaziyor.ben tele indirmek istiyorum pirayeyi indirdim bunu neden indiremiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link düzeltildi tekrar deneyin kitap indirmek için tıklayın yazan yere tıklayın açılan sayfada sağ üst köşedeki 5sn geri sayımı geç diyip karşınıza çıkan sayfadan dosyayı indirebilirsiniz iyi okumalar

      Sil
  45. Bendde hic oyle bisey cikmiyor 5 sn reklam falan yok direk uploaded die bisey acilior tikliorum bu belge gecersiz dio anladim lutfen yardimci okurmusunuz????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de ayni sey oldu ilgilenirlerse cok iyi olur :)

      Sil
  46. güzel kitap indirip okuyacağım site güzel emeği geçenlere teşekkür

    YanıtlaSil
  47. Ben de indirmede sıkıntı yaşıyorum. Linke tıkladığimda bissürü reklam açılıyor ve gitmiyor. Ayrıca reklamı geç yazısı da çıkmıyor. Hızlı indirme ve yavaşvindirmeden bahsediyor. GRİ.pdf yazısı da çıkıyor ama tıklayınca sayfayı yeniliyor acil yardım lütfen. Mobil olmamla bi alakası olabilir mi acaba? Marka s3.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekarar denermisiniz sorun giderildi

      Sil
  48. Yanıtlar
    1. sitemizde ki tüm kitaplar ücretsiz

      Sil
  49. Merhaba..biri bana yardim etsin.bir haftadir ugrasiyorum.indiremiyorum ama..uploed diye sayfa geliyor.basiyorum monogenie indiriliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı indirmek için tıklayın yazan yere tıkladıktan sonra açılan uploaded sayfasında ücretsiz downloada basın ufak bir pencere açar çarpıya tıklayın orda gri tıkladığınız ücretsiz download yazısının altında geri sayım başlar 30sn geri sayım bitince kitabı indirebilirsiniz iyi okumalar

      Sil
  50. sağolasınız böyle bir hizmet verdiğiniz için

    YanıtlaSil
  51. Kitap biraz sıradanlığınız üzerine çıkıp garip bir konuyu işlemiş.Okunası ve akıcı bir kitap

    YanıtlaSil
  52. adamsın admin kitap sorunsuz iniyor emeğe sağlık iyi ki bu kitap indirme sitesine rastladım şuana kadar gördüğüm en iyi kitap indirme sitesi burası

    YanıtlaSil
  53. Admin yardimci ol babada telefonuma indirmek istiyorum tam senin yukarda dediklerini uyguladimreklami geç dedikten sonra gelen sayfadaki ufak pencereyi kapayip free dnowland a basiyorum 30 sn bekliyorum ama karsima güvenlik kodu gbi bir şey cikiyor privacy terms diye ne yapmam gerek nolur yardim et adminnn :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güvenlik kodunu girin sonra inmeye başlar zaten

      Sil
  54. telden giriyorum arama butonu yok mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitemizin temasi artik anladigim kadari ile yetersiZ kaliyor bir kac gun icinde yeni tema yukluyucem istediginiz ozellik o temada mevcut olucak iyi okumalar

      Sil
  55. Çok güzel bir paylaşım ve çok kaliteli bir kitap indirme sitesi emekleriniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  56. telefonuma indirdim sifre istiyo. Sifresi ne acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sayfadan indrdiğinize eminmisiniz bu kitapta şifre yok diye hatırlıyorum

      Sil

Yorum yazıp düşüncelerinizi isteklerinizi belirtirseniz bizi sevindirirsiniz.Herkese iyi kitap okumalar (kitap indir)