18 Haziran 2012 Pazartesi

Sitemizin amacı



Arkadaslar  bu site tamamen sizlere yararlı olabilmek sizlerin kitap okumalarını biraz daha kolaylaştırmak için kurulmuştur.Tüm dünyada e-book çok yaygın olsada Türkiye'de pek yaygın deil hatta e-book yayını yapan siteler sayılı denebilir.Ve bunların geneli forumlar forumlarıda ben dahil çoğunuz sevmiordu linkleri gizlerler ve görebilmek için üye olmanız hatta üye olduktan sonra linki görebilmek için bir yorum atmanız ardından teşekkür butonuna basmanızı isterler sinir olurum ben buna sizlerdede böyledir die düsünüorum utanmasalar otur kalk arkaya dön sonra link gözükcek yazıcaklar.Bizim blogda böyle bir sorun yok bildiğiniz yol geçen hanı direk linkler açık bir şekilde sizlere hizmet için ortada.Bunun yanında e-book Türkiye'de yayılmamasının sebebi birazda teknoloji sonuçta kaç kişimizin telefonu akıllı telefon yada rahat bir e-book okumak için bir tablet pc miz varki değilmi?Ama tüm dünyada yaygınlasan e-book kitap paylasımı ve ön okuma paylasımlarını yaygınlastırmak ve sizlere bir nebze yararım dokunur umuduyla buradan sizlere e-book,kitap paylaşımları yapıorum.Herkeze iyi okumalar diliorum arkadaslar.Aranızda istediği kitabı bulamayan olursa son çare olarak beni görebilir ve yorum olarak buraya aradığı kitabı yazabilir bende arsiv yoklar elimdeyse e-mail ile bilgilendiririm sizleri.

Ve arkadaslar benim amacım ise googleye kitap indir yazınca en üst sıraya çıkmak.Bu site için bir tek kitap paylaşımı yapmıorum bunun yanında bir çok seo teknikleriyle google amcada ki aramalarda üst sıralarda çıkmak için çabalıorum link satın alıorum bazen diğer sitelerimle baska siteler arasında link takasları yapıorum.Anlıyıcağınız bayağ bir emek sarf ediorum bu emeğin karsıluığını almak için ise sizlere 24 saatte bir gözüken splash reklam koydum siteye sizleri rahatsız edicek yada açıkcası ben bir siteye girince bir sürü reklam varsa deli olurum sizi delirtmemek için reklam doldurmaktan kaçındım.Reklam doldursam belkide 10 günde bu siteden gelicek reklam gelirini 1 gunde kazanıcam ama ben bu reklamlı sitelerin sahiplerine hay bu siteyi reklama boğanın ben diye cümleye basladığımdan ve sizlerinde bu siteye girdiğinde böyle başlamamsı için reklam koymaktan kaçınıorum özellikle pop-up reklam kesinlikle koymıyıcam.

4 yorum:

  1. cankuş bir teşekküre üşeniyorsunda o kitaplarda oraya gökten zembille inmedi girdiğin forumlardan indirdiklerini( ki foruma bunları ekleyenler tarama forum dısında paylaşılmasın diyor)sevabına mı dağıtıyorsun sende reklam koyuyorsun. dahası şifresiz dosyalarıda kendi blogunun ismiyle şifreliyorsun madem öyle şifresiz dağıt. sevabına(yorum yayınlanır mı blmem önemlide değil mesaj blog sahibine zaten:) saygılar.

    YanıtlaSil
  2. :) Şakacı şey seni şifrelediğim dosya sayısı en fazla 10 :D Eğer bu paylasımları diğer forumlar yapıyorsa acaba google amca seni neden buraya yönlendirdi.Sen bu yorumu yazarken bile o kadar zaman harcıyorsun ben neden harcadığım zamanın karsılığını almak istemiyim ki zaten bunların getirisi para etmicekkadar ufak miktarlar getirdiği halde 3-5 bisiler gelmesin istiyimki üstelik paylasımları dosya basına kazanç sistemi bulunmayan mediafire ile yapıyorum genelde ki bu da bana birşey kazandırmaz...Bu arada her dosyayı şifresiz dağıtamıyoruz filehostlar tarafından hızlı siliniyorlar yenilemek zorun da kalıyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Benim tabletimde açılmıyor ama bu kitaplar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pdf formatındaki kitaplar adope reader programıyla açılır tabletinize indirip o programla açabilirsiniz.Eğer kitaplar .rar halindeyse rardan winrar programıyla çıkartıp adope reader ile okuyabilirsiniz.

      Sil

Yorum yazıp düşüncelerinizi isteklerinizi belirtirseniz bizi sevindirirsiniz.Herkese iyi kitap okumalar (kitap indir)